Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!

Hej. Jag heter Sebastian. Jag är inte glad. Inte alls för tillfället. Allt är skit just nu. Tycker jag. Även om jag har det ganska bra. Jag är en slarvig, glömsk, seg, skitunge som sumpar tid och pengar och energi. Tralalala. Åh jag fick ett stipendium - det skulle visst lösas in förra veckan. Awesome. 460:- i sjön.

Jag har tappat bort 2 batteriladdare. Awesome! Jag har en kamera, en sjukt bra sådan som jag inte kan använda för att jag är en glömsk boll
Jag skulle för länge sen ha varit in på swedbank och fixat nya konton och grejer.. Men näääää, jag är helt gripande handlingsförlamad och när jag väl gör nåt blir det skit. Känns det som.
Om exakt en vecka, skulle jag tro - flyttar jag till Uppsala. Wiiiie. Hur sjutton ska det gå. Jag har inget jobb!! Awesome.
Nu ska jag åka och träna. SM imorn. Är lika motiverad som en torr ostmacka. Har man tur kan man använda lite av ilskan till nåt positivt i alla fall. Typ hoppa långt. Men det brukar inte gå så bra när man är arg. Men Josef kanske är där, det skulle gör mig på bra humör.
För nu bara sitter jag och håller inom mig en sån här känsla av att vilja slå sönder nåt ordentligt. Typ hårddisken där, eller kasta telefonen nån stans... Men jag har insett att det inte kommer gör mig gladare eller förändra något till något bättre. Så jag låter bli. Sitter bara här istället och vet inte vad jag ska ta mig till.
Äh, får se om det går att lösa med endorfin och adrenalin. Nu ska det cyklas fort.


Kommentarer

Postat av: ellencharlotta

pepp, pepp och åter pepp! Jag tror säkert saker blir bättre snart!

Vad ska du göra i Uppsala, plugga? :) (bor där, därav lite nyfiken bara ^^ )

Postat av: Tessy

Surt, bit ihop!

Stötte på din mor häromveckan å hörde att du ska till uppsala?

Ville bara säga hello & lycka till! :) det är en bra stad detta

Kram T

Postat av: Helena

1 Petr 5:7 (:

Postat av: Julia

Sv: Tack så jättemycket! :D

Postat av: Neha

Snygg bild:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback