Teeevling och kobajs

Jag är faktiskt med i mitt livs första bloggtävling!
Det är Emma, även känd som Gilraen som har tävlingen där man kan vinna en reflexskärm från Tvspelsweb
Bilden är tagen en sömnlös natt precis utanför lägenheten, i en kohage. Då det var rätt brutalt mörkt trampade jag även i det där bruna som kan finnas i kohagar, härligt! Allt för konsten, eh!
Hoppas på det bästa!
Mer att säga: Alldeles för mycket för att blogga om det just nu. Stortrivs i Uppsala i alla fall!
Kanske kommer en videoblogg sen (as if that would ever happend) ;)


Kommentarer

Postat av: Julia

Sv: Tack! :D Det var bra ljus men även lite photoshop, fill light i camera raw och shadow/highlight ;)

Postat av: Håkan

Roligt att höra, du är så välkommen! :)

Postat av: Ada

Nej men åh, vad glad jag blir!!!

Detta gjorde kvällen, helt klart. Tack så mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback