Kyrkfix och så

Jag sitter hemma och chillar. Börjar inte skolan förens 13.30. Sweet.

Ikväll ska jag och för hoppningsvis några till till nya kyrkan.
Ska bestämma design på ungdomsrum och så vidare. Jag vill ha grått. Filip vill ha blått. Sofia vill inget alls. Martina vill sitta i enviken och inte göra nåt. Förlåt. Men det känns så.
Jag tror Filip får bli min nya bästa kompis.

Jag kan passa på att berätta om våran deal, eller vadslagning.
Vi åker till Californien om sådär några år tänkte vi. Om jag har minst ett barn inom 4 år betalar jag minst en natt på hotell och bjuder på så mycket glass som vi kan äta. Har jag inga barn om 4 år är det han som betalar.
Vem tror ni vinner? :D

Vi tänkte i alla fall att vi ska bygga en beachvolleybollplan också vid kyrkan. Det är säkert svindyrt med sand och nät och grejer, men det vore kul!
Min kamera har dött. Spegeluppfällningen har dött. Drömde i natt att den återuppstod, men icke. Kostar nästan mer att laga än den är värd på blocket.
Mitt problem är: Jag behöver en kamera. För att skaffa ny kamera behöver jag pengar. För att skaffa pengar måste jag jobba. Jag har fotojobb inbokade och för att kunna göra dom behöver jag kamera. Och då behöver jag pengar, och jobb, och kamera, och pengar, och jobb, och kamera.. förstår ni?
Måste hitta ett bra sätt att klippa denna onda cirkel. Blir väl att låna sådär 20 000 och försöka sälja iväg gamla objektiv på blocket.
NU: FRUKOST


Kommentarer

Postat av: Hanna Ädel

MEN NÄÄJ.. jobbigt läge du! Jag skulle grina sönder om något skulle hända min kamera! .. men jag har en idé åt dig, ställ dig på stan och och sjung med gitarren ;)

Postat av: malin

grått kan tyckas vara en tråkig färg.. men egentligen är det ganska bra med inredningsgrejer och så. neutral basfärg på väggen och lite mer färgstarka detaljer som går att byta ut då man har lessnat :) så jag lägger min röst på grått.

Postat av: MICHAELA D

Jobbigt med kameran! Ungefär samma onda cirkel jag hade när min D80 dog.. Inte kul det!

Postat av: martina

jag tycker inte om dig

Postat av: MICHAELA D

Svar: Tjaa.. Jag fick ju in den på gratis lagning då den var mindre än ett år. :P

Postat av: Linafoto

Svar: Vansbro =)

Postat av: marika

sv: hahaha.. jag älskar dom ;) och nej, faktiskt skönt i vattnet :P ska vi bada någon dag? xP och ja.. jag tyckte de va lite kul ja med xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback