Opepp och Appepp!

Jag packar. Klockan är 00.30. Imorn åker jag till Övik, sedan vidare till nordöstra finland - Kuusamo. En resa på 125 mil, och jag har tappat borta halva min mp3. Budade på en iPod på tradera, får väl se om man får den. Men alltså, ingen musik i lurarna på denna resa. Ska hoppa i alla fall. Fast jag skulle gärna stannat hemma.

För övrigt har jag haft en grymt bra lov. Varit i Bydalen med massa underbart folk och haft det onödigt kul! Sjukt awesome vecka.
Eeeehm, nej jag vet inget: http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article6708062.ab
http://www.dn.se/nyheter/sverige/laviner-i-bydalen-1.1054800

(Har inte hunnit göra något alls åt någon bild. Nogrannare utvalda kommer sen)

Haha, kul var det :)

Insåg även idag att det faktiskt vore väldigt skönt om det var 28 grader och sol när man gick ut. Känns som att sommaren kan bli bra - var jag nu befinner mig. Uppsala/Falun/nån annan stans (Y).

Satt på bussen idag och fantiserade om framtiden, i mitt huvud ser det väldigt bra ut i alla fall :D

När jag kommer hem har jag antingen fått tag på en APU-plats. Eller så sätter jag igång och gör ett hyfsat stort montage i photoshop med armar och ben och ögon och verktyg och diverse annat man kan hitta på.

Jamen får jag massa mer dötid där i grannlandet kanske jag pluppar upp en ny videoblogg :) Håll utkik.


Kommentarer

Postat av: Lapp

Haha vad mycket snack det vart om dessa laviner asså! :D helt sjukt. Undra vem som var inblandad?

Postat av: MICHAELA D

Svar: Åh, så jobbigt val! Båda är ju ganska lika vad jag vet.. :P Så Nikon eller Canon, haha. Jag röstar för Nikon - såklart! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback