Lots of blahblah and a song in the middle


Kommentarer

Postat av: Elin

Du är verkligen amazing, käre svåger! Kram!

Postat av: Helige Dan

Du är rolig du.. ;) Btw, skriva musik med dig vore kul :)

Postat av: M

songen va jätte bra! (:

Postat av: Anonym

hahahahahahhahaha... åh, bara för att du snacka engelska skrev ja SONG!!! HAHAHAHA fast ja mena sÅng ;)

Postat av: Verre

shit vilken jättebra sångröst du har:O :D och låten den va också jättebra:)

Postat av: Clara

pax pax pax. jaaaag vill kompenera musik med dig! :D underbar låt ni skrev!

Postat av: MICHAELA D

Svar: Så svinigt dyrt bara! Haha!

Postat av: MArika

sv: du suger på att blogga just nu :P men de vet du väl redan.. och jag är inte dum, jag har bara tur som har en skidåkande bror som har massa jackor xD du kanske kan få köpa en då ;P

Postat av: MArika

sv: du suger på att blogga just nu :P men de vet du väl redan.. och jag är inte dum, jag har bara tur som har en skidåkande bror som har massa jackor xD du kanske kan få köpa en då ;P

Postat av: [sofia - foto, design, vardag]

Svar: Hehe, du är inte först med att tycka att hon är vacker. Hon får alltid höra det ;D

Analogt var faktiskt helt okej. Trodde det skulle vara jättetråkigt men det var kul. TUSEN TACK! :)

Postat av: MICHAELA D

Svar: Haha, tack! :-D

Vet faktiskt inte det, haha.. Dom är väldigt gamla iallafall, ska kolla märke när jag är hemma! :)

Postat av: malin

du är sick bra på att spela gitarr det är bara att konstatera. och att du sjunger gör det knappast sämre :)

Postat av: Maja

Men oj va duktig du var på att sjunga och spela!

Det har du aldrig berättat!

Mer sånt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback