Come here, it's a secret... Asantey sana squash banana wey weyuu a mimi a pana!

Jag har en sak att erkänna.
På sista tiden (hela sommaren) har jag uppdaterat nästan ingenting någonstans.
Men jag lever. Oh, jag lever! :)
Min kamera också, inte den gamla men den nya kärleken.
Jag lovar! Att en dag, i framtiden, kommer en videoblogg, super fräsch, upp. Då kan jag säga nåt, eller bara hålla tyst och göra nåt kul istället. Vi får se.
Just nu sitter jag i alla fall och tackar Gud för raw, fullformat, 21 megapixlar och photoshop. Fota en häst i stenhårt solljus mitt på dagen. eller ljusa upp en hel himla gruva med en liten ficklampa. hehe. Det blir bra till slut!
Safemode!
Dom är bra! Sjuktligt bra. Spelade i kyrkan när vi hade invigning!
Köp albumet For A Better Tomorrow på iTunes eller nåt! Man kan lyssna på aimini
Grillat vart det i kyrkan också! Det tar sig, med det mesta. Det börjar bli färdigmålat. Vi har ett par soffor och lite sånt. Biljardbord på väg!
Det blir cleant till slut vill jag lova.
Om jag skrev mer skulle inte ens jag orka läsa det.
Så, jag gör en videoblogg om framtiden - i framtiden! Det är spännande i alla fall :)
Annars har jag väl mest bara chillat uppe i klocktornet på gruvmuseet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback