Strike a påse

Har för det första haft en kunghelg på Näset. Sjukt underbara ni är människor som var där. Vackert sagt, men sant :)
Lite sliten idag, sov kanske 2 timmar av första lektionen. Sen gick jag och träna efter skolan.

Andra saker i mitt liv går bara nästan lika bra. Pengar och tid går på onödiga saker:

Trasigt stativ och paraplyfäste:
Gick på garantin, men tar massa tid. Borde få nytt imorn eller så.

Spelade sönder baskaggeskinnet idag.
Tydligen ett sånt där skinn som låter bra och håller dåligt.
Köpa nytt som håller bra och låter bättre - drygt 600 riksdaler.

Ny blixt: Klarar mig för hoppningsvis runt 600.

Slänger upp en rätt ofixad bild från helgen. Justerade lite i kameran direkt men den behöver nog en körare i PS så blir det najs :)

willys

Modell: Anders Forsberg i sin Pås-pose.
Tack till Willys för att de gör så fina påsar


Kommentarer

Postat av: Martina

haha. skitsnyggt! nu vill jag ha bilder också :D

Postat av: Ludvika

Blev ju riktigt naaajs där!

Nu får du ta dig tid i Ps och slänga upp på Flickr sen!

Ha det!

Postat av: Ludvika

´Det här var ju naaajs!

Nu får du bara se till att slänga in den i Ps snarast så den kommer upp på Flickr sen! Kanske det fanns några andra versioner som också var bra?

Ha det!!

Postat av: Ludvika

En tredje kommentar kanske? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback