Old school

Ny vecka. Thank God it's monday eller nåt. Somnade på historian, missade bussen och har glömt att äta kvällsmat :)
Spelat trummor har jag i alla fall gjort. Mer minns jag inte.
Ska hem till Paul imorn..

Jo förresten, jag har raderat lite bilder och hittat lite gammalt och roligt med massa minnen inbyggt. Slänger upp några bilder från Kuopio :) Helt oredigerade

al

kick

bus

Detta var då hysteriskt kul. Josef kom på den fantastiska idén att sätta fast en gummisnodd på avdryckaren till vattenslangen och munstycket som var kopplat till handfatet. När Alex hade gjort vad han skulle på toa och skulle sätta på vattnet sprutade det från slangen istället för vanliga kranen. Ut kom en blöt och hämdgirig Alex med vattenslangen i handen och sprutade tyvärr ner min säng, men det var det värt :)

bastu

Bastu på hotellrummet är LYX

tobbe

En stycken tobbe kommer flygande.

 

Nu blir det filmjölk och gonatt för i morn ska jag till sjukgymnast

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback