OH Yeah, Oh NO!

Jag hade toklångt hål idag efter Småföretagandet så jag gick och hoppade backhoppning. Kändes lite skumt första hoppet men sen gick det bra.
Efter skolan klippte jag gräs hos Skepp och drog sedan hem.
Gideon kom hit för att vara modell till skivomslaget. Blir nog najs tror jag :)


CD


Sen skulle vi ut och skejta, ruskigt kul och svettigt - ända tills vi skulle hem och hade typ 300 meter kvar. Då stuka jag foten (gissar jag på, hoppas det inte är nån spricka). Min fotknöl är i alla fall typ lika stor som en häl, men till och med den var ganska kul bara man har gott sällskap (Y)

Det värsta blir helt klart att berätta för tränarn hur det ligger till. Undrar hur länge jag måste vila :/

HOUSE är här imorn igen. Kom alla som känner för det!


Nu ska jag ta en dusch, äta fil och sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback