Håål

Konstig dag idag. Gick upp 7, tog en dusch, åt, cyklade till skolan. Hade svenska en timme och skrev nåt konstigt som jag inte fattade.. Sen hade jag hål från 09.35 till 12.15. Gick med Verre och dom på filmkunskap, så extremt segt verkade det. Jag var en aning trött så jag somnade innan förtexten på första filmen hade rullat färdigt. Sov konstant tills det var 20 minuter kvar på lektionen.
Gick och åt lunch sen som faktiskt var god.
12.15-15.05 skulle jag ha grafisk design men läraren var visst ledig. Alla utom jag och en till hade fattat det.
Kontentan av detta är alltså att jag kunde varit hemma kl 10 istället för att driva i skolan och komma hem 1..
Wiiiie

Halv 4 ska jag ner på stan. Jag, Josef, Anders och Paul ska till näset och checka läget :)

sa


Kommentarer

Postat av: Forsberg

Och Anders såg bara allmänt knäpp ut! :P

Det såg ut som ni satt på bussen först.

Postat av: Carolina

det där ser bekant ut...europa konferansen?

och! jag har faktiskt lyckats rota fram "till den

som sitter på tronen", najs huh?

jolina sa att du ville ha den.

när, var, hur?

Postat av: Sebbe Ekman

Det stämmer så bra det :)

yeah, nice! Det ville jag. Egentligen idag men när som helst annars :) Hur.. på msn förslagsvis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback