Nattfoto

Uppgift i skolan som går ut på att fota på natten. Har varit ute en sväng och provat :)

.
.
.
För övrigt har helgen varit rätt knas. Gjorde inget vettigt alls på lördagen tills jag åkte till fritzon på kvällen och tog några porträttbilder på barnen. Sen skjutsa Paul mig till Dyrelöv och Josef, Gidde, Filip och Oscar ställde upp som psykiskt stöd när jag skulle fota.
.
.
Sen tänkte vi kolla på G.I. Joe. Först skulle vi kolla på väggen uppe men det lagga, gick ner och skulle kolla på laptop, ändra oss igen och skulle gå upp och prova uppe igen och fixa med nån nätverkssladd. I alla fall kläckte Filip den grymma idén att man kunde ta en powernap.
.
Jag och Gidde tyckte det lät bra och la oss i soffan och blunda tills filmen börja. Grejen var den att de inte fick igång filmen nu heller och jag och Gidde somna.
.
Jag vaknade med kläderna på och frös och fatta inte mycket alls. Visste inte var jag var eller nåt, men Gidde låg där i alla fall.. Somnade om
Kände att soffan inte var så mjuk utan mer en kantig skinnsoffa och jag saknade kudde. Fixade kudde i form av soffans ryggstöd.. Somnade om
Vaknade och låg inte alls skönt. Vände mig.. Somnade om
vaknade och frös nå sjukt mycket. Gick upp och famlade efter nån slags täcke. Hittade nåt vi hade haft till fotobakgrund. La mig.. Somnade om
Vaknade nån gång till - har ingen aning om vad klockan var men till slut somnade jag ordentligt..
.
Vaknade och kollade vad sjutton klockan var. 10:05... Crap... träningen började 10:00
några minuter senare insåg jag att DET ÄR JU VINTERTID!!
Upp ur soffan, äta lite yoghurt, Josef kollade busstider och jag stack. Han nästan i tid :)
.
.
Sen var det spela i kyrkan och sen hem. Hade besök av några som jag inte har full koll på, men jag har sett dom förut och har nåt med Sydafrika att göra. Det var trevligt. Vi fikade.
.
Nu har jag suttit uppe och lyssnat på Dagens awesome och hunnit bli hungrig igen.
.
.
.
Jag borde även packa ner nån grej till imorn för jag drar faktiskt till Leksand för att träffa lite gamla vänner :) kommer hem nån gång på tisdag tänkte jag och så drar vi till Uppsala och YOUTH 09 på onsdag :):) pepp


Kommentarer

Postat av: Claris

Underbar bild :)

Love your playlist on spotify.

Awesome :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback