Livets Ord

Jag erkänner. Jag är rätt dålig på att uppdatera här, relativt dålig i alla fall..

Jag är glad i alla fall.
För att göra en lång historia kort så kommer jag och 3 klasskompisar åka till Livets Ord och Uppsala på tisdag. Skolan betalar allt! Där ska vi ställa frågor och filma och sedan sätta ihop detta till en kvarts redovisning om Livets Ord och vad de står för :) Detta ska sedan visas för resten av klassen.
Detta är typ sjukt awesome! Jag är pepp.

foppa

Här är Anders. Han ska också med till LO :D


Kommentarer

Postat av: Maria

Härligt! Hoppas många ändrar sin uppfattning om LO. Visa att media kan verka åt motsatt håll (dvs rätt håll)! ;)

Postat av: Clara

Åh, fy vilket bra sätt att nå ut till kompisar om Gud! Awesome :D

Postat av: hajman

skulle vara jätte kul om man kunde se filmen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback