Helgen, mac och framtiden

Snart är det en ny vecka. Det innebär att det aldrig varit närmare till youth09, vintern 09/10, niotio på LO, JVM i tyskland, flytt till Uppsala, dagen då jag gifter mig, dagen då jag dör. Jag tycker om när det händer saker :) helt underbart att ha den här känslan av att imorn blir en bra dag, dagen där efter ännu bättre. Alltid något nytt och spännande att se fram emot. Dock är jag dålig på att planera.


Men först tänkte jag väl resumera helgen:
Efter skolan i fredags drog jag hem och lirade trummor ett tag. Spelade sönder skinnet till virveln också. Himla skit. Slog inte ens hårt.. Sen drog jag hem till Dyrelöv för att ha nån slags filmkväll. Vi började med x-men wolverine, jag gilla den. Sen trodde ju inte jag att jag hade sett Jumper så vi hyrde den för min skull, men jag hade visst sett den kom jag på - minst en gång. Men den var ju bra även denna gång.
Kvällen avslutades med supersugen när man var sådär lagom flummig vilket var kul :)
Under tiden satt anders med teamveiwer och fixade iLife 09 åt mig. Tack Anders!!
Jag tror att vi gick ut och satt oss på ett sånt här ljuddämpningsstaket vid borlänge-vägen och dinglade med benen, men jag minns inte när :)
Till slut vart det i alla fall flum vid datorn med mest Gidde och Oscar.
monster
så äckligt
Så brutalt äckligt.
Jag ville ha kvällsmat, då kom Dyrelövs mamma och sa åt oss att lägga oss, det gjorde vi. ett par timmar senare.
Helgen var kul i alla fall och idag var vi först på knattetävling på Kvarnberget och sen drog jag till kyrkan på möte :)
Har i alla fall skaffat mig en MacBook pro vilket är väldigt najs.
pop


Kommentarer

Postat av: Carolina

Oj, du har ditt liv planerat :D

flytt till uppsala? i like it. bibelskola kanske?

föressten, vi fick liksom ingen långvarig snö,

fastnade inte på marken...men till jutt är man

ju säker på att det kommer snö. kommer inte

ihåg någon youth som det inte varit snö på.

kraam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback