Ett kilo bråttom

Nu har jag fotat anders lite. Han skulle ha en bild att skicka in. Han ville ha den på ett sett och jag på ett annat typ.
ane
Imorn drar alltså jag, Emma och Veronica till Uppsala för att checka läget på LO.
Ska träffa Mattias, en Ulla som jag tydligen haft på fritids och Arash.
När vi kommer hem till Falun igen kanske jag tittar in i centrumkyrkan där T.R.O har sin första samling :)
Onsdag är det skola till halv 5, samtidigt börjar träningen och klockan 7 ska jag vara hos anders på House. Kommer väl hem typ 10.
På torsdag ska jag ha skrivit en uppsats på 3 sidor om Masada.. Jag börjar ångra mig att jag inte tog judarnas högtider istället, det hade varit mycket enklare, men det löser sig. Bara det att i natt och i morgon natt lär jag redigera bilder till reklam/mode-uppgiften som ska redovisas på onsdag.
Jag älskar mitt sätt att planera.
Här är i alla fall ett par bilder som är klara som jag inte är helt nöjd med, men det får duga.
minimartina


Kommentarer

Postat av: Clara

Sv: Tack så mycket :D Ja, det vore jätteroligt! Verkligen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback