Dagens äventyr

Idag har jag alltså varit i Uppsala med Emma och Veronica. På besök på Livets Ord.. Trevligt var det, om jag får säga vad jag tycker, och det får jag för det är allt min blogg.

Började med att träffa Arash, fika och gå runt och kolla.. Sen snacka vi massa knepiga frågor med Mattias.. Sen kolla vi lite till och drog vidare till donken.. sen bar det hem.. ut ur dimman, in i dimman... Grymt häftigt väder på morgonen i alla fall. Frost, dimma och sol :)
Han vara hemma en timme och redigera nån bild och äta lite och så.. sen drog jag till centrumkyrkan för att träffa lite trevliga ungdomar och kolla på film som jag visst redan sett. 21.
Nu har jag redigerat färdigt så att jag har 15 bilder att visa imorn.. Om jag lade ner lika mycket på alla som på den första skulle jag inte hinna klart tills lektionen imorn. Det gick snabbare och snabbare och blev fulare och fulare.. jaja
Imorn har jag en liten sovmorgon. Skönt. Slutar dock halv 5, har träning och sen drar på House.
Nån stans i detta schema ska jag smälla in 3 sidors uppsatsskrivande om Masada.. Katrina var i alla fall en ängel och fixade en bok till mig från bibblan..
NU: MAT
SEN: SOVA
Juste! Glömde nästan det mest intressanta som hände idag.
Jag och Gidde tänkte dra till Östra hamngatan för att hoppa på bussen där.. Anders och lapp hakade också på. Jag och Gidde skyndade före och jag bara kastade en blick bakåt för att se vilka som kom..
'Schwizoauiohhhhh boom så låg jag och jämrade mig på trottoaren..
Jag har så snuskigt hala skor. Håller på att ramla i svängarna i korridoren i skolan liksom.. och nu skedde det på stan.. Ont gjorde det, lite kul var det, men mest irriterande..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback