Varför blogga?

Jo! Man ska blogga för att Lapp, världens sötaste knasboll, sitter bakom och säger att man ska blogga så att han har nåt att läsa.

Idag har jag varit uppe på gruvmuseet och snackat med dom där. Ska fixa bilder till en ny broschyr. Blir säkert bra nån gång.
När vi var klara där var det typ spöregn och jag gick från gruvan till stan, sweet - jag var pissblöt.
Efter att ha ätit skum lunch i skolan var det historia som jag höll mig ganska vaken på faktiskt..
Efter det gick jag till bussen och mötte Josef. Var nära ett mentalt sammanbrott (kanske inte) på grund av det oerhört snuskigt sunkiga, äckligt miserabla, totalt värdelösa och deppframkallande vädret. Sen åkte vi hem till mig. Försökte ta nån bild i skogen som failade totalt.
Men jag ska inte till Lillehammer imorn utan åker på onsdag istället nästa vecka :) Då hinner vi nog fixa bilder i helgen :)
.
.
.
Sitter också och funderar på var man ska åka på sportlovet. Billigt, lite köer, bra park och grym offpist vore rätt awesome! Tips? Funderar på stöten som ju är relativt nära.
Har på sista tiden tagit i alla fall två bilder till Nattfoto-uppgiften:
den andra kommer sen :P


Kommentarer

Postat av: Jonathan

Bra, nu hade jag nåt att läsa nu :D Snygg bilden var. värsta mystisk. ^^

Postat av: Anders

Mysig bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback