NEEEEEJ!!!

jag säger bara skitbajsdummafailäckel! På något sätt har bilderna jag fotade hos fam. John försvunnit från jordens yta. Jag vet typ inte vad jag ska ta mig till. Den bästa idén jag kommit på hittills är att fota dom igen så fort jag kommit hem från Lillehammer, vilket betyder måndag eller tisdag. Då kan bilderna finnas i deras låda typ en vecka innan julafton.

Jag vill just nu bara dödödödödödödödöd, eller försvinna, eller spola tillbaka tiden/lägga in en till vecka innan jul. Bajs att jag ska till Lillehammer en dag tidigare än vanligt. Annars kunde jag fixat det imorn ju!

Eller förresten har jag fortfarande inte fått bekräftat att vi åker imorn. Jag har knappt packat. Men jag är typ 97% säker att vi åker imorn kl 3.
Bajs
bajs
BAAAAJS.
HJÄLP!
Jag. börjar. känna. en dum känsla av att jag verkligen vill slå sönder något, vilket inte kommer göra saken bättre.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback