Mottagning

Nu sitter jag hos min bror i Gnarp. Gustaf väntar på att jag ska ner och spela innebandy med honom.
Under resan pluggade jag körkortsteori och öppnade ett paket från Kaffebrus. Mailade dom förrut och reklamerade en mottagare till blixten. För att denna historia ska bli riktigt bra måste man tillägga att tidigare när jag beställde råkade de skicka fel modell som inte funkade med min sändare.. de skickade en ny några dagar senare utan att jag behövde skicka tillbaka den gamla.
Nu fick jag nya varianten av både sändare och mottagare. Riktigt sweet då jag ju redan har en sån mottagare hemma. Har alltså ett helt nytt set gratis och ett gammalt halvglappt som funkar som reserv :) SWEET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback