Lillehammer. AJ!

Hellu. Har gjort ett pass hittils idag, blir nog inte mer heller. Var himla mycket folk i børjan. Norksar, tyskar, polaker, japaner... Jag hoppade næstan bra. Det var liksom som att spela rætt akord på gitarren men inte hitta helt rætt kænsla. Rætt tråkig vind var det också. Bakifrån. Dærfør kærde jag 2 bommar høgre fart idag æn igår.

Sista hoppet: Perfekt. Skitbra. Klockrent. Førutom att vinden hade vænt, jag hade før høg fart... resulterade i ett himla långt hopp och jag orkade inte stå nær jag landa. Vurpa. Det har ju hænt førut. Brukar gå bra. Nu hade jag lite mer oflyt. Under några sekunder førsøkte jag bara fatta vad som var upp och ner. Jag stannade. Satt mig upp. Hade himla ont i armen typ. Kænde senare att det satt i en muskel bakom høger axel. Vet inte om jag slog axeln i skidan eller bara rætt i isen. Hur som helst gør det ont.


Nu har jag ætit alvedon och mat. Jag lever och så. Tror jag. Hoppas bara att jag blir bra fort. Vore bra att kunna hoppa imorn också, men det ær tveksamt.



Himla viktigt att jag kan hålla i en kamera ordentligt på måndag i alla fall. Har två grejer att fixa.
Måste definitivt vara bra till næsta helg då det ær tævling i Notodden. Vill verkligen inte missa det.

I alla fall ær det ju bættre att gøra illa sig før att man hoppar før lång æn att man bara ær almænt dålig och klantar sig som førut.

Nu blir det sængen eller akuten. Vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback