Julafton, hmm

Nu är det alltså julafton. 24 dec. Jag, mamma och pappa har varit hos mormor och ätit väldigt god mat. Julbord fast utan allt onödigt och sen typiskt massivt mormors-fika.

Om sådär nio timmar åker jag mor och far till Uppsala. Varför? Jo, vi tänkte fira julafton där. Bara ta det lugnt. Kolla var vi vill bo så småningom, äta en pizza eller kanske på kina.. Gå på midnattsmässa på kvällen.
Jag kan helt ärligt säga att jag kommer sakna bröder och brorsöner och så. Men det här bli nog bra i år. Ingen stress, ingen press. Inte för att jag har lidigt tidigare, men andra har.
Jag har ingen aning alls vad jag får i julklapp från nån, förutom att M&P betalar en extern hårddisk :) bra att ha.
.


.
Den 26e drar jag till Lillehammer igen. Hoppar. Ska bli trevligt. Nån som vill följa med som resesällskap? Kan fixa fint boende billigt i så fall! Ska redigera bilder som jag tog igår till projektarbetet.
Stort tack till Maria och Speciellt Katrina som ställde upp på iskall och offentlig förnedring. Gå hand i hand i pyjamas och solbrillor en mulen vinterdag på gågatan. Om nån såg dom och undrade: Det var mitt fel!
.
.
Sen känner jag att det ska bli skönt när jag har fått en APU-plats, JVM är avklarat, PA börjar bli klart och man faktisk kan börja andas och leva igen. Nu så mycket stress. Men jag är glad ändå :)
.
I dive into the deep—into the sea inside of me
To find another song,
To find a place where I belong.
Deas Vail – Shoreline - New Version


Kommentarer

Postat av: Julia Johansson

Svar: Joru, Sollefteå är härligt :-) God jul på dig!

Postat av: marika

sv: hehe, du kan vara helt obegriplig ;)

jag hoppas du hör av dig när du är i svergie igen, annars tar jag de som en fet diss!! :P <3

Postat av: Julia Johansson

Svar. Hehe mjo det är nog smart..

Postat av: Hanna Ädel

typ snygg bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback