Framtiden och sånt

Just nu har jag småföretagande. Jag är trött. Jag försov mig lite idag. Sprang vääldigt fort till bussen, som ändå var försenad. Efter skolan idag ska jag leta rätt på Ulla och fråga om jag kan skriva klart min uppsats idag.

Sen drar jag ner på stan, hoppas jag att jag hinner i alla fall. Spelade sönder skinnet på andra virveln igår - helt sjukt.

Efter stan ska jag hem och fixa med lite bilder som ska skickas hit och dit. Klockan fem ska jag vara hemma hos Arén och montera bindningar på skidorna.

Om vädret tillåter drar jag till Lillehammer i morn! Helt sjukt att man inte har kommit igång med hoppningen än. Men då blir det ju 4 dagar hoppning. Helgen efter är det Notodden. Tävling. Kollade yr.no nu. Ska bli 10 minus om en vecka. Brrrr. I Lillehammer ska det vara lite plusgrader fram till lördag men då blir det ett par minus. Funkar säkert.

Jag är fortfarande trött.

Var nära att lägga mig tidigt igår men kom på en skön grej på gitarren, irrande runt i hela huset och letade efter en impregneringsspray till pjäxorna, började snacka med Simon på msn, sökte APU, kom på att jag skulle byta sängkläder. Till slut var inte klockan 22.30 längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback